Sähköinen asiakaspalvelu

Sähköisessä asiointipalvelussa voit tarkastella ja hallinnoida jätetyhjennyksiäsi ja tehdä kompostointi-ilmoituksen.

Asiakaspalvelunumeromme on ruuhkautunut biojäteastiailmoitusten vuoksi.
Voit hoitaa kätevästi asiasi myös sähköisen asiointipalvelumme kautta:
Asiointipalvelun käyttöönotto vaatii rekisteröinnin. Ohjeet asiointipalvelun käyttöön ottoon löytyvät täältä:

 

Jos et saa asiaasi hoidettua sähköisen asioinnin kautta, ota yhteyttä sähköpostilla: asiakaspalvelu@pmjh.fi tai puhelimella p. 040 710 7373.

Kun asiakaspalvelunumeromme 040 710 7373 ei vastaa välittömästi, toimi seuraavasti:
♻ odota puhelimessa niin kauan, että puhelu menee vastaajaan. Puhelu menee vastaajaan 55 sekunnin kuluttua.
♻ vastaaja ilmoittaa: ”kaikki asiakasneuvojamme ovat tällä hetkellä varattuna. Jos haluat, että soitamme takaisin, paina numero 1”
♻ paina numero 1 ja kuulet tekstin: ”kiitos valinnastasi, soittopyyntösi on nyt tallennettu”, jonka jälkeen puhelu katkeaa automaattisesti
♻ malta odottaa, että asiakaspalvelumme soittaa takaisin, ruuhkaisimpina päivinä takaisinsoitto voi siirtyä seuraavaan päivään
♻ asiakaspalvelumme soitto tulee numerosta 040 710 7373, vastaathan siihen

Jaa sivu eteenpäin